http://www.worldrallyblog.com/2013/1...e-shifter-fia/ a tu potwierdzenie ze pytali czy wsio ok.
Robert Kubica w WRC - przemyślenia, komentarze, opnie.
Zwiń
X
-
Debiutant w Jänner Rallye, Robert Kubica pilotowany przez Maćka Szczepaniaka, w niesamowitym stylu wygrał pierwszą rundę ERC. Na ostatnim, 25-kilometrowym oesie Kubica pokonał Vaclava Pecha o 31,7 sekundy i odebrał prowadzenie mistrzowi Czech. W łącznych wynikach Kubica wyprzedził Pecha o 19,9 sekundy. Trzecie miejsce przypadło Raimundowi Baumschlagerowi.
Kubica wyjechał z serwisu na zimówkach, z przodu kolcowanych. - Mamy dwie kolcowane opony. Nie wiem, co miał Pech - mówił Robert na mecie Bad Zell - Aistal 2. - Mieliśmy duże momenty bo była mgła. Muszę przeprosić Maćka. Jedna strona dodatkowych świateł skrzywiła się i starałem się je wyłączyć. Tempo było grubo za szybkie. Na szczęście się udało... To była dobra jazda. Jestem bardzo szczęśliwy.
Jedno mnie cieszy. Nie mam doświadczenia, ale jeżeli ufam swojemu instynktowi, to zazwyczaj dobrze dobieram opony. Wyjechaliśmy na zimówkach, dwóch kolcowanych, ponieważ skończył się nam limit opon. Starałem się usunąć kolce na dojazdówce i jadąc agresywnie, na pierwszych kilometrach oesu. To zadziałało. Na dojazdówce wypróbowałem kolcowane opony z przodu, jednak przed oesem postanowiłem założyć opony na krzyż.
Zdobyte doświadczenie znaczy dla mnie więcej niż zwycięstwo. A zebraliśmy tego doświadczenia znacznie więcej niż oczekiwałem."
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Niesamowity nocny atak Roberta na pierwszą pozycję na ostatnim odcinku specjalnym. Mega szybko w nocy na dwóch rodzajach opon założonych na krzyż. Mega mocne momenty i dużo szczęścia. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
A ten wysoki to kto ? Gronholm ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerA ten wysoki to kto ? Gronholm ?
Super się zapowiada. Robert zawsze chwalony był - w F1 za świetne czucie auta i umiejętność przekazywania uwag inżynierom - bo to nie takie proste i oczywiste i oni od razu wiedzą co skutecznie poprawiać. Jak widać mimo na razie niedużego doświadczenia już świetnie potrafi wyczuć sprawę opon, którymi często się rajdy wygrywa - jak i w tym przypadku.
Sam Robert powiedział, ze fiesta lepiej się prowadzi niż citroen i rzecz oczywista musi się w nią wjeździć.
Także niesamowity upór , talent i siła woli Robert, do tego auto zapowiada się dobrze. Maciek zakontraktowany na sezon - stabilizacja. M-Sport deklaruje pełne zaangażowanie- Robert liderem zespołu.
Teraz tylko szczęście żeby ich nie opuszczało i będzie pięknie.
Brawo Panowie. Trzymam kiuciuki.
Komentarz
-
-
Robert nie jest liderem zespołu i będzie jeździł w drugim zespole o nazwie "RK M-Sport WRT " Będzie zbierał punkty w mistrzostwach dla siebie i dla zespołu o tej nazwie.
Wczoraj miał testy we Francji przed Rajdem Monte Carlo. Przedwczoraj też miał testować ale ciężarówka przewożąca Fiestę z Austrii się popsuła. Fiesta WRC Roberta będzie egzemplarzem przebudowanym z Fiesty RRC z Rajdu Janner.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Robert nie jest liderem zespołu i będzie jeździł w drugim zespole o nazwie "RK M-Sport WRT " Będzie zbierał punkty w mistrzostwach dla siebie i dla zespołu o tej nazwie.
Myśl była taka, że "pedałuje" RK a zespól na jego i swój sukces robi. Nie na innych dobrych (lepszych) kierowców w zespole.
Ale w M-sporcie to chyba z braku kasy tak jest , co? Kto ma sponsora , który za cała zabawę płaci ten jedzie. M-sport przy tym funkcjonuje z uwagi na doświadczenie i zaplecze.
Właściwie to M-sport tak zdecydował, czy sponsorzy? Czy to Lotos nie chciał rozmieniać się na drobne i dzielić "furę" i banery z naklejkami konkurencji na aucie? Stąd RK M-sport WRT (czemu nie Lotos M-Sport WRT - czyta się , że owszem Lotos sypnął groszem ale za mało aby widnieć w oficjalnej nazwie?) a fabryczny zespół będzie to M-Sport World Rally Team (ale czym opłacany głównie? Katarem z ub roku czy Castrolem - bo gdzieś takie coś czytałem) a w nim Hirvonen i Evans. I każdy z zespołów na siebie punkciki zbiera.
W Monte Carlo jedzie też jako M-Sport Bryan Bouffier . Podobno jako prywatny zespół pod szyldem M-sport. Jak to z tym jest ? Kolejny?
Tyle, że w liście zgłoszeniowej do MC-14 jaką widziałem Hirvonen, Evans i Bouffier widnieją jako M-Sport Ltd a Robert osobno jak RK M-Sport WRT :shock:
?????
Komentarz
-
-
Alonzo_, polecam między innymi: http://wrc.net.pl/
Wiele wyjaśnia.
BTW Kubica nieoficjalnie najlepsze czasy na testach
Komentarz
-
-
Nie ma nic lepszego w Polsce niż www.autoklub.pl Jak jest rajd to są sprawozdania z każdego odcinka ad tego super forum dyskusyjne.
Lotos ma Kubicę w tej chwili na własność , trzyma go mocno i się z nikim nie chce dzielić a Kubica jest wierny firmie, która umożliwiła mu starty.
To właśnie przez to, że Lotos był nieustępliwy nie udało się z Citroenem. "Total", firma od 45 lat partnerska dla PSA był skłonny do negocjacji i ustępstw ale Lotos postawił na swoim, że na samochodzie i kombinezonie Roberta muszą być ogromne loga "LOTOS" i żadnej innej firmy olejarskiej.
Najważniejsze informacje ze świata sportów motorowych. Wiadomości, wywiady, wyniki, relacje na żywo, foto, video.
Zresztą może i dobrze. Citroen też cienko przędzie, możliwe nawet, że gorzej niż M-Sport. Hirvonen narzekał, że jakiś czas temu przerwali rozwój samochodu DS3 WRC. Citroen idzie teraz na pół gwizdka w WRC. A Fiesta jest według Roberta mniej nerwowa i bardziej przyjazna kierowcy.
M-Sport nie ma w tej chwili sponsora tytularnego. Qatar się zbiesił. Arabowie i kierowcy i sponsorzy przykręcili kurki z kasą w dodatku są niesłowni.
Robert jedzie w tzw zespole WRC podobnie jak Brian tylko że Roberto wystartuje we wszystkich 14 eliminacjach WRC. Jako, że Ford nie daje kasy lub daje jej bardzo mało na samochodach będzie tylko małe logo forda i napis "EcoBoost". a także Castrol i duże Napisy "M-Sport".
Zaloguj się do Facebooka, aby zacząć udostępniać różne rzeczy oraz łączyć się ze znajomymi, rodziną i ludźmi, których znasz.
Zobaczcie jak Roberto "napiera na gaz" na testach.
Zaloguj się do Facebooka, aby zacząć udostępniać różne rzeczy oraz łączyć się ze znajomymi, rodziną i ludźmi, których znasz.
Szkoda tylko, że najprawdopodobniej rajd nie będzie po suchym.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Zresztą może i dobrze. Citroen też cienko przędzie, możliwe nawet, że gorzej niż M-Sport. Hirvonen narzekał, że jakiś czas temu przerwali rozwój samochodu DS3 WRC. Citroen idzie teraz na pół gwizdka w WRC.
Fajna jazda. Bądźmy dobrej myśli Pany.
Komentarz
-
-
VW jako team, który nie startował wcześniej w WRC miał nielimitowaną liczbę dni testowych. VW (także dzięki zamiłowaniu Polaków do aut VAG) ma się bardzo dobrze pod względem finansów, dodatkowo bogaty Red Bull. Zatrudnili najlepszych specjalistów od konstruowania a zatrudniony przez nich kolejny Super Seb (obrażony na Citroena i na Super Seba nr 1) "zbudował" auto pod siebie tak jak robił to do tej pory Loeb.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Tu jest coś lepszego... - kamera na żywo z parku serwisowego! http://www.wrc.com/live-ticker/live_popup_stream.htmlMoja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Niestety... Robert wypadł z trasy. Szkoda ale Robert pokazał dobre tempo...musi tylko zdobyć więcej doświadczenia. Doświadczenie zdobywa się w boju a podczas boju czasem się można skaleczyć. :?Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Niestety... Robert wypadł z trasy. Szkoda ale Robert pokazał dobre tempo...musi tylko zdobyć więcej doświadczenia.
Komentarz
-
-
Jak dla mnie to on się nie nadaje, ponosi go fantazja i co chwile fizyka sprowadza go na ziemię. Jeździ bardziej na farcie niż ma umiejętności. To nie formuła 1 gdzie bolid jest przyklejony do toru, chyba ciężko mu to zrozumieć. Szkoda mi go, ale z taką jazdą to nie nie wróże mu kariery, oby się nie rozbił jak we Włoszech.
Komentarz
-
-
Dla mnie i tak to co pokazał to pierwszorzędne ściganie.
Można by mieć troszkę pretensji , że zbierając doświadczenie czasami za bardzo ciśnie. To jak jeździ nie licuje z tym co mówi. Czasami ma się wrażenie że za ostro. Ale wtedy okupywałby wynikami doły i też byłby powód do narzekania i wyśmiewania. To fajter pierwszej krwi.
Pokazał , że potrafi być szybki i skuteczny w pierwszym rajdzie pierwszego jego sezonu w WRC. Szkoda, że go nie ukończył. Tu "przejechał" się na zmiennych warunkach jakie są na Monte Carlo.
To właśnie wyszło to czego mu brakuje - doświadczenia.
I wg mnie wcale nie jeździ jak wariat. Jeździ na granicy - co sam przyznał ale znowu potrafi też dostosować się do warunków co jak sam Wilson wczoraj powiedział - zrobił świetnie gdy nie trafili wczoraj z oponami i mimo tego potrafił zachować zimną krew i dojechał totalnie ślizgającym się autem i utrzymał się wysoko w generalce. Dziś lód na asfalcie popsuł plany. Może go zmylił, może zabrakło doświadczenia i przecenił swoje umiejętności, z pewnością w tym momencie było za szybko. To "niewinna" wycieczka bez większych strat w aucie i żadnych na zdrowiu zawodników i oby każda która się trafi tak dobrze się kończyła. Szkoda lokaty i nieukończonego rajdu. Ale każdy z wielkich zanim zaczął zdobywać trofea ucząc się doświadczył wielu takich porażek i gorszych momentów. Przyjdzie czas że regularnie będzie dojeżdżał i to na wysokich lokatach. Zobaczymy na kolejnych rajdach. Oby było coraz lepiej.
Komentarz
-
Komentarz